poniedziałek, 23 listopada 2020

Pasta twarogowa z ogórkiem konserwowym i rzodkiewką

 

Dziś zapraszam was na bardzo smaczną i prostą w wykonaniu pastę na kanapki. Twarożek z rzodkiewką, ogórkiem i zieloną cebulką to wyśmienita propozycja nie tylko na śniadanie. Świetnie sprawdzi się też na kolację czy lekki lunch. Polecam :)

Składniki
- 250 gram sera białego w kostce ( twarogu )
- 5-6 rzodkiewek
- 2-3 mniejsze ogórki konserwowe
- kilka gałązek zielonej cebulki
- 1 ząbek czosnku
- sól i pieprz do smaku
- śmietana 18% ( opcjonalnie )

Wykonanie
Ser biały ugniatam widelcem na papkę, rzodkiewkę i ogórki ścieram na tarce o dużych oczkach, zieloną cebulkę kroję drobno, czosnek przeciskam przez praskę. Dodaję sól i pieprz do smaku. Pastę dokładnie mieszam, w razie potrzeby dodaję łyżkę lub dwie śmietany.
Smacznego :)



17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wszelkie pasty twarogowe. Te domowe nie tylko najlepiej smakują, ale i są najzdrowsze! Ostatnio mam fazę na pastę z szprotem wędzonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ze szprotkami🙂. Dawno nie robiłam, muszę zrobić.

      Usuń
  2. Bardzo lubię kanapki z taką pastą ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny na śniadanie, trochę jak wiosenny twarożek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ostatnio mam tak ubogie pomysły odnośnie sniadań i kolacji, że w ogóle z głowy wyleciało mi się, że przecież takie twarożki też można zrobić :P hehehhe
    jutro będzie na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasty z twarożku są genialne, i na lato i w zimę. Tylko trzeba znaleźć dobry ser, bo nie wszystkie niestety nadają się do takich past.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo popularne, jednak nie mój smak, twarożek lubię tylko na słodko :D

    OdpowiedzUsuń