wtorek, 13 maja 2014

Kaszanka z jajkami. Jajka w kaszance na obiad lub kolację.



Przyznam się szczerze, że nie przepadam za kaszanką, ale w tej postaci smakuje mi i to nawet bardzo.
Danie to podpatrzyłam będąc u sąsiadki, kiedy jej mąż przygotowywał sobie kolację. Byłam zaskoczona jego przygotowaniem więc postanowiłam odtworzyć go w domu. I dobrze zrobiłam bo wszystkim zasmakowało :)

Składniki
- kaszanka 4 pętka
- jajka 4 sztuki
- boczek wędzony kilka plasterków
- sól, pieprz ( opcjonalnie )

Wykonanie
Kaszankę obrałam z jelit, pokroiłam na plasterki, boczek w kosteczkę. Na rozgrzaną patelnię wrzuciłam najpierw boczek, jak wytopił się z niego tłuszcz i powstały skwarki, dodałam do niego kaszankę,rozgniotłam ją widelcem  i podsmażyłam. Kiedy kaszanka była już delikatnie rumiana wbiłam surowe jajka. Na wolnym ogniu mieszałam do połączenia składników jak jajecznicę.Teraz można danie doprawić np. solą i pieprzem. Ja swojej już nie doprawiałam bo kaszankę miałam swojską mocno przyprawioną.
Kaszankę podałam na obiad z duszoną kapustką klik i ziemniaczkami purre.
Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz