środa, 7 maja 2014

Kapuśniak. Kwaśnica na szybko.







Kapuśniak na szybko. Okazało się, że nawet kapuśniak można ugotować błyskawicznie jak tylko się zrobi odpowiedni przegląd lodówki.
Kompletnie nie miałam dziś pomysłu na obiad.Otwarłam lodówkę i znalazłam tam dwa litrowe słoiki wywaru mięsnego, pół słoja kapusty kiszonej, kawałek kiełbasy, boczku i trochę warzyw. I powiem szczerze wyszła znakomita zupka, syta i pożywna. Obiad jednodaniowy.

Składniki
- wywar mięsny 2 litry
- kapusta kiszona 30 dkg.
- kiełbasa cienka
- boczek wędzony 15 dkg.
- marchewka, pietruszka, kawałek selera,
- majeranek,kminek mielony
- listek laurowy,ziele angielskie

Wykonanie
Wywar zagotowałam, dodałam do niego warzywa, kiełbasę i boczek. Kiedy warzywa zmiękły,dodałam drobno pokrojoną kapustę kiszoną i wszystkie przyprawy. Po ok. 30 minutach zupka była gotowa.
Podałam z ziemniakami i pokrojoną kiełbasą z boczkiem.
Smacznego :)



2 komentarze: