poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Zakupy w Bee.pl i INNA BAJKA

  Dziś już po raz kolejny chciałam Was zaprosić do jednego z moich ulubionych sklepów internetowych ze zdrową żywnością i naturalnymi kosmetykami Bee.pl Tym razem w moim koszyku znalazły się produkty marki INNA BAJKA
Inna Bajka to gotowe, pełne, zbilansowane posiłki na bazie naturalnych 100% roślinnych nieprzetworzonych produktów. Pełne błonnika, witamin oraz makro-i mikroelementów, za to bez mięsa, nabiału, z jak najniższą zawartością cukru (kokosowego) i soli. Inna Bajka to produkty bogate wyłącznie w warzywa, owoce, sycące ziarna, kasze i orzechy. 


Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, lecz nie zawsze mamy czas, aby go przygotować tak, by było w pełni wartościowe i smaczne. I tu Inna Bajka przychodzi nam z pomocą. W kilka chwil możemy mieć szybkie, zdrowe i smaczne śniadanie Granola pieczona w niskiej temperaturze, chrupiąca, odżywcza, pyszna jak w domu. Musli pysznie chrupiące płatki owsiane, jaglane w towarzystwie owoców i odżywczych ziaren i orzechów. I wiele innych ciekawych smakowo połączeń.



Inna Bajka to nie tylko produkty śniadaniowe, w ofercie znajdziemy również zestaw "dań w 15 minut ", bogatych w białko i błonnik. Produkty do przygotowania w domu, do których potrzebujemy tylko garnek, wodę, sól i olej. Zielona soczewica, szpinak i czosnek, wszystko co lubię. 
A na wynos: Burak i jarmuż błyskawiczny obiad typu zalej i zjedz.

 
Nie dość, że zdrowo, smacznie to jeszcze ekologicznie. Wszystkie opakowania z Innej Bajki są wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska. Ekotorebki zrobione są z bio-papieru, pomalowane wodnymi farbami, torebki z pergaminu.
 

 

Produkty z Innej Bajki bardzo polubiłam. Po gotowe dania nie sięgam często, ale przy tych nie mam wyrzutów sumienia. Zdrowe, smaczne, ładnie zapakowane, szybkie w przygotowaniu. Na pewno warto mieć je w kuchennej szafce w razie nagłego głodu. Świetnie sprawdzają się też na wynos do pracy, szkoły. Wyróżniają się wśród innych tego typu produktów, zupełnie Inna Bajka.




5 komentarzy:

  1. Prawdę powiedziawszy mnie osobiście nie smakują takie dania. Mam swoje preferencje i niechętnie je zmieniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam niczego tej firmy, ale wyglądają na fajną opcje na zdrowy posiłek na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie są te rzeczy jedzeniowe, którymi nie pogardzałby mój ukochany. On uwielbia tego typu rzeczy, mój teść zawsze się śmieje, jak mu proponuje, że nie jest krową i trocin jeść nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń