piątek, 30 kwietnia 2021

Ciasto Krówka Kokosowa bez pieczenia


 Zachciało mi się na szybko czegoś kokosowego. A że zachcianki trzeba spełniać, wymyśliłam sobie kokosową krówkę. Wyszła pyszna i okazało się, że nie tylko ja miałam na nią zachciankę, więc postanowiłam podzielić się i z Wami moim pomysłem. Kokosowa Krówka. Ciasto na zimno, bez pieczenia, na herbatnikach. Błyskawiczne i bardzo proste w wykonaniu. Doskonałe dla miłośników kokosu i krówek. Polecam :)

Składniki ( na blaszkę 25x36 cm )
Masa
- 500ml śmietanki 36%
- 4 łyżki cukru pudru
- 1 szklanka wiórków kokosowych
- 3 łyżeczki żelatyny
- 1/4 szklanki wrzącej wody
Pozostałe składniki
- 400g masy krówkowej ( mała puszka )
- paczka herbatników kakaowych ok. 300g
- kokos do posypania wierzchu

Wykonanie
Masa: Zimną śmietankę ubijam z cukrem pudrem. Dodaję wiórki kokosowe, mieszam. Żelatynę rozpuszczam w 1/4 szklanki wrzącej wody. Do lekko przestudzonej dodaję łyżkę ubitej śmietany dokładnie mieszam, aby nie było grudek i wlewam do reszty śmietany, krótko miksuję. 
Blaszkę wykładam papierem do pieczenia, na papier układam warstwę herbatników, na herbatnikach równomiernie rozprowadzam masę śmietanowo-kokosową, wierzch wyrównuję.Układam drugą warstwę herbatników. Na herbatniki wykładam masę krówkową, wierzch wyrównuję i posypuję kokosem. Gotowe ciasto przekładam do lodówki na kilka godzin.
Smacznego :)
 

 


Poniżej podam jeszcze kilka przepisów na ciasta z kokosem ( wystarczy kliknąć w tytuł, a ukaże się przepis ) zapraszam :

 

 


19 komentarzy:

  1. Ach ta króweczka na zimno, mniam mniam. Jestem ciekawy tylko ile wyniosło Cię to ciasto i czy bardziej opłaca robić się samemu w domu czy może kupić w cukierni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Opłaca się. Domowe najlepsze, a i cenowo dużo tańsze.

      Usuń
  2. Lubię tego typu ciasta i kiedyś na pewno wypróbuję Twój przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za słodka rozpusta, obłędne ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne ciacho na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Uwielbiam ciasta bez pieczenia, raz dwa i gotowe :) Zawsze takie robię, zwłaszcza jak mam niespodziewanych gości :) Super przepis, ciasto wygląda cudownie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszne połączenie, niecodzienne ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na ciasto bez pieczenia :) jak dla mnie idealne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się smakowicie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, ale musi być pyszne to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O brzmi smakowicie, koniecznie musze zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne ciasto. Trudno się od niego powstrzymać:) i tym przepisem udowadniasz, że nawet bez piekarnika można cieszyć się domowym ciastem.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię:) robię podobne ciacho:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pysznie. I jeszcze mój ukochany kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie, na pewno rozpływa się w ustach :)

    OdpowiedzUsuń