niedziela, 16 sierpnia 2020

Błyskawiczna babka z malinami.


Dzisiaj zapraszam na bardzo prostą i szybką w wykonaniu babkę z malinami.
Miękka, puszysta, bardzo smaczna. Ja do swojej dodałam kolorowe maliny i kilka poziomek. Ale każde inne drobne owoce będą dobrze pasowały. Wierzch po upieczeniu możemy posypać cukrem pudrem, polukrować, czy polać dowolna polewą. Ja tego nie zrobiłam, bo zależało mi aby babka była lekka, doskonała na letni piknik. I taka wyszła. Polecam :)

Składniki ( na keksówkę
- 4 jajka
- 3/4 szklanki cukru
- 2/3 szklanki oleju
- 1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
- 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- maliny ( u mnie czerwone, czarne i żółte plus kilka poziomek )
Dodatkowo
- tłuszcz i bułka tarta do wysmarowania keksówki

Wykonanie
Całe jajka zmiksowałam z cukrem aż do uzyskania jasnej, puszystej masy. Do masy dodałam olej i przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia. Miksowałam krótko tylko do połączenia składników.
Połowę malin wsypałam do ciasta i delikatnie wymieszałam. Ciasto przełożyłam do uprzednio wysmarowanej tłuszczem i wysypanej bułką tartą formy. Na wierzchu dość gęsto poukładałam drugą część malin, lekko je docisnęłam.
Ciasto włożyłam do średnio nagrzanego piekarnika i piekłam w temperaturze 170 stopni ( grzałka góra/dół ) 45-50 minut.
Smacznego :)






źródło przepisu Idealne Ciasta

30 komentarzy:

  1. Nie jadłam jeszcze babki z malinami, na pewno jest pyszna😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wygląda smacznie i chyba szybko się robi :) może by tak wersja z borówkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja teraz czekam na chleb gryczany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis kochana. Takie ciasta bardzo lubimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wyglada i nawet prosty przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo prosty i szybko się robi, a ciasto naprawdę bardzo smaczne :)

      Usuń
  6. Babki z malinami jeszcze nie próbowałam :) Wygląda wyjatkowo apetycznie! Z chęcią wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polecam, myślę, żę Ci zasmakuje :)

      Usuń
  7. Super ciasto, z malinami musi pysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z owocowych ciast te z malinami należą do moich ulubionych. Pięknie i bardzo apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie szybkie i proste przepisy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczka rewelacja i do tego szybka, super przepis :-)

    OdpowiedzUsuń