wtorek, 8 września 2020

Błyskawiczna sałatka obiadowa z kiszonych ogórków.


Dziś pokażę Wam mój sposób na błyskawiczną, a zarazem smaczną surówkę/sałatkę z kiszonych ogórków. Taka sałatka doskonale pasuje jako dodatek do obiadu czy kolacji. Serwuję ją również do  grilla. Bardzo prosta w wykonaniu, nie wymaga ani czasu, ani wyszukanych produktów. Jest też dobrym sposobem na wykorzystanie w troszkę inny sposób ogórków kiszonych.

Składniki
- 5-6 ogórków kiszonych
- 1 cebula czerwona
- 1 łyżka oliwy z oliwek ( lub oleju )
- sól, pieprz do smaku

Wykonanie
Ogórki kroję w półplasterki, cebulę w ćwierćplasterki. Dodaję sól, pieprz do smaku, polewam oliwą, mieszam i gotowe. Najlepiej surówkę zrobić chwilkę wcześniej aby cebulka troszkę zmiękła. Ale nie jest to konieczne.
Smacznego :)



25 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sałatki :) ogórki kiszone wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mogę napisać, uwielbiam taką, w prostocie siła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodaję jeszcze potarkowaną marchewkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mam problem z surówkami, wiecznie brakuje mi pomysłów i w kółko robie te same, więc akurat sapdłaś mi z nieba, koniecznie jutro musze wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie szybki i smaczne sałatki do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze dodaję drobno posiekaną zieloną pietruszkę. Pychota

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej jeszcze nie robiłam :) Jutro lecę po ogórki kiszone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zamiast oliwy jest musztarda. Polecam 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto i pysznie :) Czasem prostota jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim domu rodzinnym, do kaszy gryczanej z sosem i bitkami były takie ogóreczkki. Tyle, że pokrojone w kosteczkę, cebula też. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  11. smak dzieciństwa mama zawsze taką robiła

    OdpowiedzUsuń