sobota, 27 grudnia 2014

Sałatka z paluszków krabowych surimi. Szybka, imprezowa tylko 4 składniki.






Sałatka z paluszków krabowych to miła odskocznia od popularnych sałatek, bardzo smaczna , łatwa i szybka w przygotowaniu. Do jej wykonania potrzebujemy tylko cztery składniki nie licząc majonezu i śmietany. Doskonale sprawdza się na wszystkich imprezach i spotkaniach rodzinnych. Polecam :)

Składniki
- paczka mrożonych paluszków krabowych surimi 250 gram
- 3 jajka ugotowane na twardo
- 1 cebula
- koperek
- majonez, śmietana
- sól, pieprz

Wykonanie.
Rozmrożone paluszki, jajka i cebulę kroję w drobną kostkę, dodaję posiekany koperek, łyżkę majonezu i łyżkę śmietany,doprawiam solą i pieprzem. Dokładnie mieszam i wstawiam do lodówki na ok.godzinkę.
Smacznego :)


Przekąski Sylwestrowe Wigilia 2014

11 komentarzy:

  1. spróbujemy i podzielimy sie opinniá :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Hiszpanii przywiozłam przepis na taką sałatkę tyle zw jej skład był trochę inny a oni się tym zapadają.
    -Paczka paluszkow krabowych
    -4 jajka na twardo
    -Kukurydza z Puszki (tak żeby nie przesadzić chociaż ja lubię dużo kukurydzy)
    -majonez,sól i pieprz do smaku
    Hiszpanie dodają jeszcze tarty ser żółty
    Polecam ten przepis a ja chętnie wyprobuje twojego:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję :) Na pewno wypróbuję... pozdrawiam :)

      Usuń
  3. A ja robię z jajkiem i ananasem z puszki pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna ! :) daje zamiast cebuli por i makaron ryżowy, pozdrawiam i dziękuję serdecznie za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja daje paluszki krabowe świeży ogorek pomidor kapustę pekinska i sos czosnkowy. Inna odsłona sałatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna kompozycja i zapewne smaczna sałatka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Do tej sałatki dobrze jest dodać pokrojony seler naciowy

    OdpowiedzUsuń
  7. ja daje seler naciowy,koperek ,ogórek zielony pychotka

    OdpowiedzUsuń