środa, 29 sierpnia 2018

ZDROWE PRZETWORY - recenzja książki.


Jestem wielką miłośniczką domowych , zdrowych przetworów. Co roku moja spiżarnia zapełnia się aż po brzegi mnóstwem słoiczków wypełnionych darami lata. Więc kiedy tylko otrzymałam propozycję napisania recenzji książki " Zdrowe Przetwory " bardzo się ucieszyłam. Wciąż szukam nowości, którymi mogłabym się raczyć z rodziną w zimowe dni.
Po otrzymaniu książki nie zawiodłam się. Książka wspaniale wydana,  opatrzona rodzinnymi przepisami autorki i ozdobiona pięknymi zdjęciami.








Napisana bardzo przejrzyście, zawiera ponad 80 przepisów, podzielonych tematycznie na rozdziały.
Od kiszonek, przez słodkości aż do naturalnych lekarstw i dodatków tzw. niezbędników kuchennych , czyli np. smakowa oliwa z ziołami.














Doskonała zarówno dla laików jak i już bardziej doświadczonych. Dla początkujących autorka stworzyła specjalny rozdział z ważnymi zasadami jakimi należy się kierować podczas swoich pierwszych przetworów.


Moi drodzy czytelnicy, jeśli jak ja lubicie przetwarzać i zamykać w słoiczki cały smak lata to bardzo was zachęcam do zapoznania się ta pozycją. Ja znalazłam już dla siebie kilka specjałów, a jednym z nich ( jeśli tylko uda mi się zakupić jeszcze w tym sezonie ) będzie kiszony bób :) Strasznie jestem ciekawa jego smaku.


Polecam :)

tytuł  " ZDROWE PRZETWORY "
autor JOLANTA NAKLICKA-KLESER
wydawnictwo ZWIERCIADŁO
premiera SIERPIEŃ 2018


3 komentarze:

  1. Bardzo fajna książka i chętnie bym taką widziała w swojej domowej biblioteczce 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O, z chęcią bym przejrzała☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wydanie. Lubię książki z takimi przepisami, dlatego ja sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń