niedziela, 22 stycznia 2017

Sałatka makaronowa z pieczonym kurczakiem i marynowanymi pieczarkami.



Wczoraj na obiad piekłam całego kurczaka w piekarniku a że była nas tylko trójka do prawie dwóch kilogramów mięsa, to nie daliśmy mu rady. Została cała pieczona pierś i kawałek nóżki. Postanowiłam wykorzystać mięso i przygotować sałatkę na dzisiejsza kolację. Wyszła bardzo smaczna, wiec postanowiłam się podzielić z Wami przepisem. Polecam :)

Składniki
- upieczone mięso z kurczaka ( u mnie pierś i kawałek nóżki z kurczaka )
- 100 g drobnego makaronu ( dałam małe muszelki )
- 2 jajka ugotowane na twardo
- mały słoiczek pieczarek marynowanych
- 1 czerwona cebula
- sól, pieprz mielony
- majonez ( u mnie kielecki )

Wykonanie
Mięso obrałam ze skóry, oddzieliłam od kości i pokroiłam w kostkę. Tak samo pokroiłam jajka, cebulkę  i  pieczarki. Makaron ugotowałam w osolonej wodzie w/g przepisu na opakowaniu, odcedziłam i ostudzony dodałam do reszty składników. Całość do smaku posoliłam, dodałam pieprzu i wymieszałam z 2-3 łyżkami majonezu.  Gotową sałatkę odstawiłam w chłodne miejsce na ok. 0,5 godzinki aby smaki " się przegryzły" :)
Smacznego :)


4 komentarze:

  1. Mniam, jak ja lubię takie salatki☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sałatki mogłabym jeść codziennie. :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje smaki :)Pyszna sałatka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam pyszna, z chęcią się częstuje :-)

    OdpowiedzUsuń