poniedziałek, 1 lipca 2019

PRZETWORY Z POMYSŁEM - recenzja książki


Dziś chciałam Was zaprosić na recenzję i zapowiedź książki, która niebawem ukaże się na rynku wydawniczym od Wydawnictwa ZNAK. Książka " PRZETWORY Z POMYSŁEM " autorstwa Patrycji Machałek, to zbiór 100 prostych przepisów na domowe przetwory, które urozmaicą niejedną spiżarnię :)
Książka bardzo ładnie wydana, opatrzona pięknymi zdjęciami, dokładnymi opisami wykonania. Doskonała zarówno dla poczatkujących jak i weteranów w przetwarzaniu.
Zaczynamy od przetworów owocowych ( konfitury, dżemy, marmolady, powidła, galaretki itp ).


Kolejno pojawiają się przepisy na nalewki, sosy i przeciery warzywne, solonki czy pikle i marynaty. Najbardziej zaintrygował mnie rozdział " OCET " . Są w nim przepisy na ciekawe octy smakowe np. z mirabelek i rozmarynu, ocet siedmiu złodziei, czy ocet z pomidorów. Do którego sie przymierzam :)



Kiedy przejdziemy już przez te wszystkie smakołyki. Autorka przedstawia nam owocowo-warzywne kalendarium i pomysły na swój rok w spiżarni.



 Ja, co już pewno wiecie jestem wielką maniaczką przetwarzania. Napełniam słoiczki czym się tylko da, a moja spiżarnia pęka w szwach.
Ale dzięki tej książce, jeszcze dużo ciekawych smakołyków przede mną :)
Także polecam i Wam. Książka godna polecenia.






tytuł  PRZETWORY Z POMYSŁEM
autor  PATRYCJA MACHAŁEK
Wydawnictwo ZNAK
premiera 03 lipiec 2019

3 komentarze: