piątek, 14 czerwca 2019

PO PROSTU PYCHA Słodkie i słone przepisy - recenzja książki.


Całkiem niedawno zostałam poproszona o umieszczenie na blogu informacji o nowości wydawniczej Wydawnictwa ZNAK. Wczoraj książka do mnie dotarła i bardzo mi się spodobała.
Książka "PO PROSTU PYCHA Słodkie i słone przepisy " autorstwa Joanny Małagowskiej, która podobnie jak ja prowadzi swojego bloga kulinarnego.


Książka bardzo ładnie wydana, zawiera kilkadziesiąt przepisów na każda porę dnia, wszystkie bardzo prosto i zrozumiale napisane i opatrzone pięknymi zdjęciami.


Jeśli jak ja uwielbiacie kolekcjonować i czytać książki kucharskie to ta pozycja jest dla Was. Ja ze swojej strony bardzo polecam :)

tytuł  " PO PROSTU PYCHA Słodkie i słone przepisy "
autor  Joanna Małagowska
wydawnictwo  ZNAK
premiera  19 czerwiec 2019





2 komentarze: