sobota, 23 czerwca 2018

Kolorowa surówka z jarmużu i mozzarelli.


Bardzo smaczna, super zdrowa, wiosenna surówka z jarmużu. Doskonała do obiadu, na grilla a także
 jako sałatka pudełkowa do pracy czy szkoły. Polecam :)

Składniki
- dwie garści świeżego jarmużu
- pół czerwonej papryki
- pomidor
- zielony ogórek
- kilka mini kulek mozzarelli
- saszetka dressingu włoskiego beztłuszczowego Folwark

Wykonanie
Jarmuż opłukałam i poszarpałam na kawałki, pomidora sparzyłam, obrałam ze skórki, pozbawiłam pestek i pokroiłam w paseczki, tak samo paprykę i zielonego ogórka. Dodałam kilka kulek mozzarelli. Przed podaniem surówkę polałam dressingiem i delikatnie wymieszałam.
Smacznego :)



9 komentarzy:

  1. Bardzo apetycznie wygląda :) Zjadłabym porcyjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka. Lubię gotowe dresingi, nie trzeba samemu wymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ta sałatka, chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super przepis u nas jutro będę go testować

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarmuż bardzo lubię. Akurat mam w domu wielką miskę młodego jarmużu przywiezionego z ogródka Mamy. Chętnie zrobię sobie podobną sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna na lato, czy do grilla ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń