czwartek, 20 marca 2014

Zupa kalafiorowa i kawałek mojej wiosny :)



Wiosna, wiosna ! Piękna pogoda sprzyja do rozpoczynania  czegoś nowego,więc i ja postanowiłam spełnić swoje marzenia i nareszcie zacząć pisać bloga.
U mnie dziś pyszna zupka kalafiorowa,która smakuje wszystkim domownikom. Wiosenna a jednak pożywna.

Składniki
- skrzydło z indyka
- kalafior
- marchewka 2 szt.
- pietruszka korzeń
- kawałek selera
- kawałek pora

- koperek
- sól, domowa wegeta
- śmietana 12% 
 Wykonanie
Skrzydło z indyka dziele na połowę, wkładam do dużego garnka, zalewam wodą,dodaję trochę soli i gotuję do miękkości.Kiedy jest już miękkie,dodaję rozdrobiony na różyczki kalafior, pokrojonego w cienkie plasterki pora i resztę warzyw pokrojonych w kosteczkę.Gotuję około pół godziny.Po tym czasie doprawiam zupkę wegetą, dodaję śmietanę i posypuję obficie koperkiem.
Gotowe.
Podaję z ugotowanym osobno makaronem.
Przepis bardzo prosty i znany, ale postanowiłam od czegoś zacząć.

A teraz pokażę Wam kawałek wiosny w moim ogrodzie :)






























A oto mój pomocnik :)







A u Was jak wygląda dzisiejszy wiosenny dzień ?

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog - potrawy proste i szybkie w wykonaniu.Smacznego-dziękuję,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin. Pozdrawiam :)

      Usuń