piątek, 21 marca 2014

Miruna panierowana na piatkowy obiad



Miruna. Pierwszy raz kupiłam rybkę i powiem szczerze, bardzo nam zasmakowała.
Filety były grube,świeże, więc postanowiłam na tradycyjnie panierowana rybkę do obiadu.
Przepis prosty i szybki, a efekt murowany.

Składniki
- filety z miruny 60 dkg.
- mąka, jajko,bułka tarta
- sól, pieprz,czosnek granulowany,cytryna

Wykonanie
Filety rozmroziłam na sitku, skropiłam sokiem z cytryny i porządnie osuszyłam.
następnie posypałam delikatnie solą, pieprzem i granulowanym czosnkiem( odstawiłam na godzinkę do lodówki)
Tak przygotowane rybki obtoczyłam najpierw w mące, potem roztrzepanym jajku i bułce tartej.
Smażyłam z obu stron na rumiano.
Ot i gotowe :) Podałam z ziemniaczkami purre i duszoną marchewką.
Smacznego :)



Oczywiście miałam pomocnika przy przygotowywaniu obiadu.
On bardzo sobie ceni rybkę, zwłaszcza surową.
Teraz już przygotowany na poobiednią drzemkę:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz