piątek, 21 marca 2014

Pomidory czosnkowe - ulubiona przekąska ;)





Uwielbiam pomidory, zieloną i lodową sałatę, ser, sos czosnkowy, oliwki. To danie, oj to nie danie, to zwykła przekąska, zagryzka,  przed imprezą ale jakże wspaniała a przede wszystkim prosta w wykonaniu.

Składniki
- pomidory ( u mnie dwie szt.)
- sałata zielona kilka listków 
- oliwki ( ja lubię zielone, ale mogą być inne )
- starty żółty ser
-  majonez, jogurt naturalny, czosnek, koperek, papryka mielona

Wykonanie
 Pomidory kroje na grubsze plasterki , układam na płaskim talerzu wyłożonym zieloną sałatą.
Na pomidorki wykładam  sos czosnkowy ( majonez+jogurt nat. +świeży czosnek + koperek+papryka
Następna warstwa to utarty na drobnych oczkach serek żółty.
Już jest pyszne, ale  ja dodaje jeszcze do tego zielone oliwki i całość posypuję mielona czerwoną papryką

Smacznego :)

 


13 komentarzy:

  1. W prostocie siła :) Fajny pomysł na imprezową zakąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie. I już mi burczy w brzuszku na sam widok... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym to zapiekla w piecu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakby to tak jeszcze troszkę zapiec? Ale bez sałaty, zapieczone pomidory z serem położyć na świeżej sałacie? Hm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do eksperymentowania, często opiekam pomidory na grillu, na pewno tak zapieczone będą smaczne :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. I to jest dobry pomysł !

      Usuń
  5. polecam dodać również trochę fety. REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszam wszystko łącznie z serem, dodaje odrobinę pieprzu ziołowego, a zamiast koperku posypuje wszystko szczypiorkiem. Gości na stole przy każdej imprezce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja znam trochę inną wersję - krążek kiełbasy salami, na to wycisnięty przez praskę czosnek, na to plaster pomidora, starty żółty ser, kleks majonezu przyozdobiony świeżą zieloną natką pietruszki :) Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krążek czy może raczej pasterek !?!?

      Usuń
  8. A ja robię to z awokado :-) Pomidor - awokado - sos i ser - obłędnie dobre!

    OdpowiedzUsuń