czwartek, 27 marca 2014

Mizeria najprostsza, ogórki w śmietanie





Mizeria.U mnie bardzo prosta i delikatna.Bez dodatku pieprzu,cukru i innych przypraw czy ziół. Z minimalną ilością soli. Czuć smak ogórka i śmietany i myslę,że nie potrzeba nic więcej.

Składniki
- ogórek zielony 2 szt.
- śmietana ok.2 łyżki
- sól

Wykonanie
Ogórki obieram i szatkuje w cieniutkie plasterki, posypuję delikatnie solą i mieszam. Odstawiam na jakieś pół godzinki. Powstały sok z ogórków odlewam a ogórki zalewam śmietaną. Mieszam i gotowe.
Smacznego :)


9 komentarzy:

  1. plus sok z cytryny i cukier= mizeria idealna

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie..., dla mnie taka mizeria jest idealna, jaką podałam w przepisie, nie wyobrażam sobie dodania cytryny i cukru. To już nie to samo :) Ale są różne smaczki, skosztuj mojej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za mizeria bez kwasku cytrynowego bądź kilku kropel octu i dużej ilości cebuli..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepyszna, idealna, naturalna, czuć smak ogórka i śmietany. Z dodatkiem kwasku, octu i cebuli - to już dla mnie nie mizeria tylko sałatka z ogórków. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zgadzam się w 100% że to właśnie jest idealna mizeria! Nie znoszę kiedy ktoś podaje mizerię z sokiem z cytryny, octem czy cukrem (o innych dodatkach nie wspominając). Klasyka broni się sama i nie trzeba jej ulepszać :D
    Bardzo fajny blog i ciekawe przepisy ;) Zapraszam też do mnie na http://patigotuje.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,bo myślałam, że to tylko ja tak mam :) Dziękuję, zajrzę na pewno :)

      Usuń
    2. Ja lubię dodać troszkę koperku zielonego i nic więcej prócz tego co Ty

      Usuń
    3. O tak koperek też dodaję, ale tylko świeży :)

      Usuń
  5. Nie odlewać wody po posoleniu. Dodać śmietanę i jeść.

    OdpowiedzUsuń