sobota, 24 maja 2014

Sałata rzymska z czosnkiem w/g Roberta Makłowicza.






Przyznam,że pierwszy raz kupiłam i jadłam sałatę rzymską. Mi tak podana zasmakowała, ale reszta domowników stwierdziła kup i następnym razem zrób po swojemu. Tak zrobię, ale póki co dziś prezentuję przepis ( troszkę zmieniony ) w/g R. Makłowicza.
źródło : klik

Składniki
- sałata rzymska
- czosnek 3 ząbki
- oliwa z oliwek
- sól, pieprz, cukier, ocet winny

Wykonanie
Sałatę umyłam i osuszyłam, porwałam na mniejsze kawałki. W rondelku rozgrzałam 2 łyżki oliwy dodałam do niej drobno posiekany czosnek, chwilkę przesmażyłam, następnie dodałam liście sałaty, dusiłam aż były prawie miękkie.Odstawiłam z gazu dodałam szczyptę soli, pieprzu,cukru i kilka kropel octu winnego, delikatnie pomieszałam. Podałam na ciepło. U mnie w wersji obiadowej z kotletem drobiowym i ziemniakami purre.
Smacznego :)






2 komentarze:

  1. Sałata rzymska to jedna z najsmaczniejszych sałat. Niestety u nas mało popularna i jej minusem jest wysoka cena. Jednakże raz na jakiś czas warto ją wypróbować. Lubie właśnie takie proste przepisy

    OdpowiedzUsuń