środa, 21 lipca 2021

Najlepsze przepisy na ogórki na zimę do słoików

 
 
Ogórki to chyba najlepsze w obróbce i najbardziej popularne warzywo wykorzystywane do przygotowania domowych przetworów na zimę. Ja co roku przerabiam kilkadziesiąt kilogramów i ciągle odkrywam nowe smaki. Jako, że sezon ogórkowy w pełni, dziś chciałam się z Wami podzielić moimi sprawdzonymi przepisami właśnie na nie. Zebrałam w jednym miejscu aż 8 moich hitowych przepisów ( plus bonus ) na zatrzymanie lata w słoiku. 
Oglądajcie, wybierajcie, może właśnie któryś z nich stanie się Waszym numerem jeden :)
 
 
Poniżej zamieściłam nazwę potrawy i zdjęcie. Po kliknięciu w nazwę zostaniecie przekierowani do mojego, pełnego przepisu na blogu. Polecam :)
 
 
 

 
 

 
 

 
 

 

 

 

 

 

 

 
 



I na koniec bonus :  Cukinia po szwedzku klik - w/g tego przepisu robię ogórki po szwedzku



Smacznego :)



22 komentarze:

  1. Nie wiadomo na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jeść ale nie lubię robić takich cudów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z chili i w zalewie gyros muszą być pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności! My w weekend też zabieramy się za ogórki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę pokombinować z papryką i czosnkiem. Takie podstawowe czasami robię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mnóstwo możliwości, każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Chętnie skorzystam :D
    Królewskie z miodem i w zalewie gyros - palce lizać! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że jeszcze nie robiłam nigdy ogórków. :D Ale mam właśnie w planach w końcu je zrobić więc na pewno skorzystam z któregoś z przepisów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam dzieckiem, to mama często robiła ogórki w miodzie albo właśnie z chilli. Sama osobiście jestem ciekawa tych gyrosowych, podpytam babcię czy mi zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj robiłam klasyczne kiszone, ale warto co nieco poeksperymentować. Z pewnością skorzystam z przepisów! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przepisu na klasyczne ogórki konserwowe chętnie skorzystam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, kiedyś wychodziły mi pyszne ogórki kiszone, ale potem się zniechęciłam, bo się psuły. Muszę znaleźć jakieś dobre i zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym tygodniu akurat siedziałam w kiszonych ogórkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam! Mnóstwo przepisów w jednym miejscu! Z chęcią skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię konserwowe, ale oczywiście kiszone też zawsze muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój faworyt to "Ogórki na zimę, małosolne"

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo coś dla mnie lubię ogórki 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że nigdy nie robiłam ogórków, bo jakoś się boję, że mi nie wyjdą. A kiszone i korniszone uwielbiam. Muszę się w końcu przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już jestem po robieniu przetworów. Zrobiłyśmy z mamą jakieś 50 słoików z ogórkami i powinno nam to wystarczyć :)

    OdpowiedzUsuń