piątek, 20 września 2019

LUNCHBOX NA KAŻDY DZIEŃ. NOWE PRZEPISY - recenzja książki


Dziś zapraszam na recenzję książki " LUNCHBOX na każdy dzień Nowe przepisy " autorstwa Malwiny Bareła. Malwina podobnie jak ja jest blogerką kulinarną, autorką bloga Filozofia Smaku.
To już druga książka autorki. Pierwszej niestety nie miałam okazji przeczytać. Ale tą jestem zachwycona. Książka przepięknie wydana, w twardej oprawie z licznymi fotografiami zamieszczonych przepisów. Zawiera sporo porad jak można sobie ułatwić przygotowanie codziennych posiłków na wynos. Mnóstwo oryginalnych pomysłów. Mała szkoła jak można ograniczyć wyrzucanie jedzenia. Jak stworzyć smaczne dania z niewykorzystanych składników. Jak zaplanować zakupy. Przygotować dania z wyprzedzeniem. A wszystko prosto i smacznie.



Ciekawy podział dań na pory roku z wykorzystaniem dostępnych składników. Bardzo dużo oszczędzamy wykorzystując w swojej kuchni sezonowe produkty.


Książka zawiera ponad sto przepisów od  dań podstawowych, przez słodkości, sałatki, dania wytrawne po napoje i koktajle. Każdy przepis jest napisany bardzo zrozumiale, opatrzony pięknymi zdjęciami i co ważne wskazówkami jak długo można dane danie przechowywać.







Jak już pisałam wcześniej jestem zachwycona tą książką. Od ponad dwóch lat przygotowuję posiłki do pudełka dla córki i męża do pracy. I ciągle brak mi pomysłów. Tu znalazłam ich wiele.
Polecam wszystkim, zapoznanie się z tą pozycją. Znajdziecie w niej mnóstwo inspiracji na smakowite lunchboxy do pracy i do szkoły.



Tytuł  LUNCHBOX NA KAŻDY DZIEŃ NOWE PRZEPISY
Autor  Malwina Bareła
Wydawnictwo ZNAK
Premiera Wrzesień 2019

4 komentarze: