piątek, 12 czerwca 2020

Zakupy online i sklep internetowy Bee.pl


Dziś chciałam zaprosić Was po raz kolejny do jednego z moich ulubionych sklepów internetowych
Bee.pl . Bee.pl to przede wszystkim sklep ze zdrową żywnością i naturalnymi kosmetykami. Ale oprócz tego znajdziemy w nim np. zabawki dla dzieci, suplementy diety, książki, czy artykuły do domu i ogrodu. Myślą przewodnią osób tworzących sklep jest promowanie zdrowego stylu życia.
  
Na mojej liście zakupów znalazły się rzeczy, które mam już sprawdzone i chętnie do nich wracam jak na przykład sól himalajska, bez której nie wyobrażam sobie gotowania mojej kuchni, czy płyn do naczyń Sonett, który bardzo polubiłam. Jest niesamowicie wydajny, delikatny dla skóry dłoni, a przy tym ekologiczny, ulega całkowitej biodegradacji.
Wybrałam coś też dla moich łasuchów. Krem orzechowo-ciasteczkowy BasiaBasia, to masło z prażonych orzeszków ziemnych z dodatkiem ciasteczek BIO. Doskonałe na  śniadanie jako dodatek do owoców czy owsianki. U nas już smakuje :)
Z nowości wybrałam płatki drożdżowe nieaktywne, przyznam się szczerze, że jeszcze nie miałam z nimi do czynienia, więc bardzo jestem ciekawa potraw z ich dodatkiem. Bogate w białko, składniki mineralne i witaminy z grupy B są pełnowartościowym produktem odżywczym wykorzystywanym nie tylko w kuchni roślinnej. Można je stosować jako zamiennik sera, dodatek do past czy sałatek i jako naturalnego zagęszczacza do potraw. Spróbuję :)
Przy każdym zamówieniu pozwalam sobie również na odrobinę luksusu.
Dziś zamówiłam miedzy innymi żel pod prysznic na bazie czarnego mydła Babuszka Agafia. Produkt jest całkowicie ekologiczny, na bazie naturalnych składników, polecany dla alergików i osób z wrażliwą skórą. Zapakowany w uroczą buteleczkę, która ozdobi nie jedną łazienkę.
Oferta sklepu jest bardzo bogata, myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie i bliskich.



 
Same zakupy przebiegły szybko, bardzo sprawnie i co ważne w dzisiejszych czasach bezpiecznie. Przesyłka dotarła na czas, produkty wewnątrz dobrze zapakowane. Ja ze swojej strony bardzo polecam i zachęcam do odwiedzin.Ja skorzystam jeszcze nie raz :)

4 komentarze:

  1. Oj też by mi się przydało takie zaopatrzenie mojej spiżarni, a sklep bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń