czwartek, 5 maja 2016

Współpraca z firmą Skworcu.


W zeszłym tygodniu otrzymałam taką oto pokaźną paczuszkę z produktami do testowania od Firmy SKWORCU. Dziękuję :)

Firma Skworcu jest sklepem internetowym zajmującym się sprzedażą wysyłkową zdrowych i smacznych produktów z całego świata. W jej ofercie znajduje się cała gama przypraw, bakali, oryginalnych smaków kaw i herbat, a ponadto możemy tam zakupić różne niespotykane na co dzień kasze czy nasiona i wiele innych ciekawych rzeczy. Powiem szczerze strasznie długo zajęło mi wybranie produktów, bo tylu wspaniałych rzeczy w jednym miejscu jeszcze nie widziałam, niektórych produktów nawet nie znam i nie miałam okazji próbować :)

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu, jestem pewna, że każdy znajdzie tam coś interesującego dla siebie:
http://www.skworcu.com.pl/


Wkrótce na blogu pojawią się przepisy z wykorzystaniem otrzymanych produktów. Zapraszam do zaglądania :)






5 komentarzy:

  1. Miałam okazję już współpracować z tą firmą. Polecam :-) mają fajne produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy współpracy :) Będzie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie i zdrowo:) czekam z niecierpliwością na przepisy z tymi produktami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń